miercuri, noiembrie 28, 2012

Bloggeri sub lupă #2


Așa cum bine vă amintiți, (dacă nu vă amintiți am linkul aici) am început o campanie prin care să cunoaștem mai bine persoanele din spatele blogurilor.

Primul blog asupra căruia ne îndreptăm atenția este Pagini Marcate:

Prima parte a chestionarului o vedeți aici. Continuarea e mai jos.


7. Ai planuri de viitor pentru blog, dacă da, care sunt acestea.
 Încă nu ştiu. Vreau să adaug rubrici noi, desigur! În rest, aştept vacanţa când am mai mult timp pentru a mă gândi :) .

8. Cu siguranță ai scris un articol care îți place foarte mult, care este acesta?
 Tea Talk (#1), deoarece este rubrica mea preferată şi atunci când am scris-o am aflat că seria de cărţi a copilăriei mele va continua.

9. Deschiderea unui blog ți-a schimbat viața?
DA! Cu siguranţă! În sfârşit am găsit oameni cu aceleaşi interese ca mine!

10.  Cum ți se pare proiectul „bloggeri sub lupă”?
 Super! Chiar îmi pare rău că nu mai sunt întrebări L

11. Recomandă-ne următorul blogger de pus sub lupă.
Ăăăm... să zicem Rose de la www.rose-books.blogspot.com 


Dacă v-am atras atenția și vreți să împărtășiți ceva, nu ezitați în a utiliza rubrica de comentarii.
Dacă vreți să luați parte la campanie trimite-ți un mail la soryluciano@gmail.com în care specificați: Numele și linkul blogului + un mesaj (opțional).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu