vineri, noiembrie 30, 2012

Bloggeri sub lupă #3


    

      Azi mai punem un blog sub lupă! De această dată este vorba despre Cuvinte Vrăjite.

      1. Hello! Care este numele tău complet?
Salut! Haide sa ne prezentam ca la școala: Domnu’ eu sunt *** Elena :))

2. Ce vârstă ai, unde locuiești și cu ce te ocupi în viața de zi cu zi?

Hmm chiar trebuie sa spun asta? Am 27 de ani si sunt capcaun  :)) ...adica  profesor de geografie. Locuiesc ... oare unde locuiesc?! nici nu mai stiu...  sambata si duminica in orasul Tecuci jud Galati, iar in restul sapatamanii in rural unde am postul... cum le spun prietenilor locuiesc in jungla romaneasca.

3. Spune-ne ceva despre tine, ceva ce nu ai scris deja pe blogul tău.
Despre mine nu scriu pe blog. Nu cred ca intereseaza pe cineva persona mea dar,  uite un secret: imi place sa rad si rad tot timpul. Cred ca  viata e prea scurta si nu are rost sa stam incruntati sau seriosi tot timpul.

4. Spune-ne titlul unei cărți care ți-a rămas în suflet?
„Testamentul unui excentric” de Jules Verne. Este prima carte pe care am citit-o la lumina lanternei dupa ce parintii imi dadusera  stingerea.

5. Cum se numește blogul tău și care e tema lui generală?
Blogul meu se numeste ,, Cuvinte Vrajite” si  este un blog dedicat cartilor.

Continuarea interviului o puteți vedea aici.


*** Pentru a nu aduce prejudicii imaginii profesionale a Elenei, numele de familie a fost ascuns.  

Un comentariu: