duminică, decembrie 02, 2012

Bloggeri sub lupă #4


                
Se pare că proiectul meu are succes și am ajuns la al treilea blog. Este vorba de Povești Întunecate scris de Ghanda și Andrushka. Ghanda este cea care a răspuns întrebărilor.
Așa cum v-am obișnuit, o jumătate a interviului se află pe blogul meu și cealaltă jumătate pe blogul respondentului. De această dată prima jumătate e acolo.

...
6. Intenționezi să duci blogul la un alt nivel sau ai ajuns deja unde ți-ai dorit?

Din punct de vedere al articolelor, sunt destul de mulțumită, deși mi-ar plăcea să organizez mai multe „serii” (gen Jurnal sau Autor pentru o zi). Din punct de vedere al oamenilor care urmăresc blogul, întotdeauna e loc pentru mai mulți în comunitate, deci îmi doresc să generez mai multa activitate și implicare.


7. Ne poți spune o carte care ți-a rămas în suflet după ce ai citit-o?

Pe lângă extrem de cunoscuta mea obsesie pentru seria Cântec de Gheață și Foc, am iubit seria Roboți a lui Asimov și cele două romane care alcătuiesc prequelul seriei Fundația. Impresionante mi s-au părut și Camuflaj a lui Joe Haldeman sau Foc în adanc a lui Vernor Vinge. Și mi-a plăcut Gazda lui Meyer. Și dacă mai stau pe gânduri, o sa-mi mai vină enorm de multe idei, pentru că eu nu am o carte preferată, am mai multe, fiecare fiind aleasă după criterii diferite.

8. De când ești blogger ți s-a schimbat viața în vreun fel?

Am remarcat că în ultimul timp citesc mai mult, dar nu știu dacă are legătură cu faptul ca sunt blogger. Însă a început să-mi pese de mai mult decât de conținutul unei cărți: autorul, editura, istoria din spatele romanului etc.


9. Cum ți se pare până acum campania „bloggeri sub lupă”?

O inițiativă demnă de laudă, mai ales în cazul blogurilor de carte, unde se dedică multe articole pentru prezentarea cărților și puține sau deloc pentru prezentarea persoanei care scrie respectivele articole. Și uneori, vrei să știi mai multe despre om ca să înțelegi de ce interpretează o carte într-un anume fel, de ce îi plac anumite genuri etc.


10. Mai vrem să punem și alte bloguri sub lupă, ne poți recomanda unul?

Blogul „Cori’s Bookfrenzy


11. La final scrie ceva special pentru cititori:

Vă mulțumesc că de peste un an de zile citiți articolele mele, că vă plac, că vă spuneți părerea despre ele, că ma contraziceți și spuneți ce nu vă place ca să putem lua măsuri, că mulțumită vouă am înțeles că fac bine ceea ce fac și pentru că mă încurajați să continui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu