duminică, decembrie 23, 2012

Bloggeri sub lupă #9

Revin cu campania „Bloggeri sub lupă” după o mică pauză.

Azi vă aduc partea a doua din chestionarul completat de RoxTao, autoarea blogului My Weekly Book.
Prima parte o puteți vedea aici.



6.   Intenționezi să duci blogul la un alt nivel sau ai ajuns deja unde ți-ai dorit? 

Eu ma bucur pentru fiecare comentariu nou, pentru fiecare zi, saptamana sau luna care ajunge sa aiba un numar de vizite mai mare decat perioada anterioara, de fiecare persoana noua care se aboneaza prin e-mail. Asa ca este un progres continuu, chiar daca poate destul de lent. Nu cred ca dintr-un blog despre carti poti ajunge sa scoti bani. Sau nu multi, oricum. Nu cred ca poti transforma un blog despre carti intr-unul la fel de popular ca un blog bun politic, de scandal sau de moda. Nu intr-o tara in care 80% din populatie nu citeste. Asa ca pentru blogul meu, ma indoiesc ca ar exista in acest moment niveluri foarte inalte pe care sa imi pot propune sa le ating. E bine unde sunt, dar bineinteles ca mereu se poate si mai bine. Imi doresc doar ca lumea sa continue sa ma citeasca si sa aprecieze ceea ce scriu, ca eu sa pot pune aceeasi pasiune si dedicare si in viitor si sa cunosc in continuare la fel de multi oameni surprinzatori ca si pana acum. Probabil prieteniile care s-au nascut prin intermediul blogului sunt unul dintre cele mai frumoase si neasteptate aspecte.


7. Ne poți spune o carte care ți-a rămas în suflet după ce ai citit-o?

Nuuu! In nici un caz nu pot sa spun o singura carte! Am citit de cand eram copil cu aceeasi pasiune ca si acum, asa ca sunt la fel de incantata de aproape toate genurile literare, de autori clasici, antici sau contemporani. Ceea ce insemna ca imi e imposibil sa am o singura carte preferata. Abia daca as putea intocmi un top 10 probabil!



8. De când ești blogger ți s-a schimbat viața în vreun fel?

Fara indoiala. De exemplu, oricat de neplacut ar decurge o zi, apare mereu un motiv micut de bucurie datorita blogului, care imi transforma deodata starea de spirit. Blogul a ajuns sa fie o constanta in viata mea, un „ceva” al meu, construit de la zero, care ma tine mereu entuziasmata si motivata. In plus, am cunoscut cativa oameni noi fantastici, cu care imi face placere sa fac schimb de carti, de informatii si de pareri. Tot datorita blogului am ajuns si intr-un grup pe Facebook unde s-a nascut o comunitate minunata de oameni pasionati de blogging si lectura.



10. Cum ți se pare până acum campania „bloggeri sub lupă”?

Cum am spus si mai devreme, citesc de multa vreme bloguri, mai des chiar decat citesc reviste sau site-uri, tocmai pentru nota aceea personala. Urmaresc campania de ceva vreme si este grozav sa descopar bloguri noi si sa aflu cate ceva despre oamenii din spatele acestora.



11. Mai vrem să punem și alte bloguri sub lupă, ne poți recomanda unul? (link + mail de contact)

Off, unul singur? Pot sa fac 3 recomandari? Si la las la alegerea ta care dintre ele sa intre sub lupa? J Ordinea este aleatorie.



a) http://legaturiprimejdioase.wordpress.com/

b) http://walking-on-letters.blogspot.com/

c) http://madalinabooks.blogspot.com/



12. La final scrie ceva special pentru cititori:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu