vineri, ianuarie 04, 2013

Leapșa: 2012 review

Ghanda m-a provocat să trag linie acum după ce 2012 s-a încheiat și să pun în scris ceea ce am trăit de-a lungul anului trecut.

Mai jos sunt cele 12 întrebări plus cea bonus, care corespunde acestui an.

1. Care este cea mai fericită amintire din 2012?
Am avut parte de câteva momente frumoase în 2012, poate au fost mai multe și unele le-am uitat, poate unele dintre cele frumoase doar mie mi s-au părut frumoase. Cred că trecerea examenului de licență în care mi-am prezentat părerea și atracția față de literatura fantasy.

2. Care este cel mai trist lucru care ți s-a întâmplat anul trecut?
Faptul că s-a terminat facultatea și nu mai sunt student; și de aici vine nenorocirea, nu mai pot sta în chirie alături de cei mai buni prieteni.

3. Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat?
Cărți - da, pentru că a fost anul în care mi-am achiziționat cele mai multe cărți, nu știu dacă a fost anul cu cele mai multe cărți citite (trebuie să îmi verific rapoartele din anii trecuți), dar a fost anul în care m-am simțit ca într-o cursă contra cronometru în ceea ce privește achiziția de carte.

4. Ce dorință ți s-a împlinit anul trecut?
Nu am avut dorințe extraordinar de speciale, ori ieșite din comun. Voiam să îmi iau licența cu o notă bună și am reușit.

5. Care este realizarea pe care nu vrei să o uiți?
Sunt multe chestii care mi s-au părut importante la momentul respectiv și acuma se pare că totuși le-am uitat. Să zicem: finalizarea studiilor universitare, pe care mi-a făcut plăcere (nu tot timpul) să le urmez.

6. Câte cărți ai citit anul trecut?
57 la care se pot adăuga încă pe atâtea cărți studiate, analizate sau doar consultate.

7. Care a fost cea mai bună carte citită în 2012?
Am citit multe cărți bune în 2012, de fapt cred că începând cu 2012 mi-am mai rafinat gusturile și am filtrat mai cu atenție ce citesc.
„Sanctus” - dar nu e singura care și-a pus amprenta asupra mea. Poate dacă aș răspunde la întrebarea asta în altă zi, aș zice cu totul altceva.

8. Care carte citită anul trecut ți-a displăcut/ te-a dezamăgit?
Nick McDonell - „O educație costisitoare”

9. Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2012?
Și la capitolul filme 2012 a fost un an bun. Ar fi câteva care mi-au plăcut mult, poate și din cauză că le-am văzut cu prietenii în cinema. „The Avengers”

10. Care este cea mai frumoasă melodie pe care ai descoperit-o în 2012?
O să zic „Balada Boa” - Gustavo Lima, dar e posibil să fi auzit și piese mai faine anul trecut, doar că nu mi le amintesc.

11. Regreți ceva de anul trecut?
Încerc să trăiesc fără regrete. Dacă ceva nu am făcut, sau nu am participat la ceva anume, poate așa trebuia să fie, poate nu era momentul potrivit ca eu să fac acel ceva.

12. Ce ai învățat din experiența anului ce s-a încheiat?
Am încheiat o prima etapă a procesului de maturizare, o etapă de tranziție pe care eu zic că am dus-o la final cu bine. Am învățat că în orice lucru care mă privește părerea mea e cea care contează cel mai mult, apoi vin părerile celor apropiați, iar părerile celor ce nu mă cunosc încerc să le ignor.

Bonus: 13. O dorință pentru anul 2013.

Îmi doresc să realizez exact ce trebuie să realizez în 2013, nimic în minus, nimic în plus.

Trimit leapșa tuturor ce o vor, dar în mod special blogurilor:

Fructitza
Cuvinte Vrăjite
Pagini Marcate
Cealaltă Ea

Un comentariu:

  1. Dragute raspunsuri si interesant bolg. Poti sa intri si pe blog-ul meu si daca iti place sa.i dai si "Follow", te rog? :o3

    RăspundețiȘtergere